Wednesday 25 November 2009

En ny dag..


Visst är det underbart....eller..? Självklart är det så, just idag när solen lyser med sin frånvaro, leran smutsar valptassar och jag tvättar golvet med klorin för tredje gången idag..så känns det halvtrist. Ibland är det skönt att vara lite ynklig, men det går snart över förhoppningsvis! Borde kanske ta mig i kragen as we speek & gå och lägga mig. Just idag blir det nog inte bättre än så här!

Valpisarna växer & frodas, busiga & pigga gör de sitt bästa för att jag inte skall ha tråkigt. Bella är jätteduktig på ridningen, hade Dino igår(avkastarkungen) och det tyckte jag var modigt av henne! Heja!!
Zach skall spela basket turnering i morgon, och är överlycklig-inga läxor. Tänk vad skönt det var när en sådan sak kunde göra hela livet soligt...

På jobbet idag gick det bättre än i mitt något händelselösa privatliv, borde vara överlycklig för en del problem vi haft verkar lösa sig på bästa sätt, vilket känns skönt. Kan dock inte komma ifrån den lilla surkarten som sitter på axeln idag.

Såg precis Andra Avenyn- älskar deras slutvinjett "Glöm dina bekymmer - i morgon kommer nya".

Grattis på födelsedagen Pauline! Nu är vi lika unga:-)

/Annelie

No comments: