Monday 5 July 2010

Valptider!

Världens gulligaste Walle i trädgården med sina kompisar Sockan & Winna! Walle letar efter ett alldeles eget hem, där han får vara nummer 1! Han är en riktig liten underbaring, hur go som helst- så det gör inte så mycket att han är kvar ett tag...:-)) Kan man annat än smälta? Är du sugen på en kanontrevlig kompis så hör av dig!
Vill du ha en lika underbar arbetande vallande bc valp, så finns de här:
Kennel Somollis i Skåneland som jag hämtade min Socka hos har ett par riktigt lovande valpar kvar! Kan varmt rekomenderas!

Lilla lurviga Plupp, ser lite trött ut- men är man dräktig så är det tufft i värmen...I mitten Walle & till höger Pelle. Fulla i bus, övervakade av goa Plupp:-)
Idag var det jennyträning igen- kände mig som om hjärnan var på babystadiet-typ lallande fåne...fick bryta ned banan i 17 delar och då funkade det väl hyfsat till slut! Tycker att alla andra har betydligt mer koll på armar & ben, men det kommer väl...dags att sluta m tok-agility och börja strukturera sig. Har dessutom nu anmält mig till både Kungsbacka & Halmstads tävlingarna...så nu gäller det väl att börja träna på riktigt!
Kul att se Izla, min valp ur Yrac x Rifka kullen som är två och ett halvt- jösses va bra de är! Lyfter på hatten för ett jobb well done! Tack Veronica att du gjort ett så bra jobb med Izla (Gullan).
Kram Annelie


No comments: